سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به لقمان گفته شد : از حکمت چه گرد آورده ای؟ گفت : برای آنچه کفایت شده ام خود را به زحمت نمی اندازم و آنچه را به من سپرده شده، تباه نمی سازم . [امام باقر علیه السلام]
 
دوشنبه 101 مهر 25 , ساعت 9:42 عصر

به نام خدا و برای خدا 

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

از دلایل مهمی که جریان انقلابی بصورت جزایر جدای از هم فعالیت دارند، عدم توجه به «جریان تواصی به حق و صبر» است.

مقام معظم رهبری در مورخ 21 اسفند 1399 فرمودند: «اگر زنجیره توصیه به صبر و حق در میان مردم برقرار باشد، احساس نا امیدی، تنهایی و ضعفِ اراده در جامعه به‌وجود نمی‌آید و جرأت اقدام نیز از بین نخواهد رفت.»

معظم له، یکی از اهداف اصلی دشمن در جنگ نرم را قطع زنجیره تواصی دانسته و فرمودند: «قطع جریان تواصی بسیار خطرناک است و جوانان بعنوان افسران جنگ نرم، نباید بگذارند چنین اتفاقی بیفتد... در این جنگ نرم، جوانان باید با استفاده از فرصت فضای مجازی، در جامعه امیدآفرینی و توصیه به ایستادگی و بصیرت کنند.»

ولذا حکیم انقلاب در خصوص دو عنصر مهم بصیرت و صبر می‌فرمایند: «بصیرت به معنای آن است که انسان در شناخت راه درست دچار اشتباه نشود و صبر هم یعنی، استقامت و پافشاری در پیمودن صراط مستقیم که اگر این دو عنصر وجود داشته باشد، دشمن نمی‌تواند به اهداف خود برسد.»

اگر جریان انقلابی بخواهد، جزایر جداگانه از هم را به جبهه واحد فرهنگی-اجتماعی بزرگ تبدیل کند، باید از قطع زنجیره تواصی به صبر و حق جلوگیری کند، زیرا برخی دانسته و ندانسته، بر اساس استراتژی دشمن، با ایجاد حزب و حزب‌بازی، راهبرد «جریان تواصی» را که تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، قطع می‌نمایند.

پس، راهکار بازدارندگی و مقابله با دشمن و اثرگذاری در جامعه، تشکیل زنجیره جریان تواصی به حق و صبر، با هدف ایجاد جبهه فرهنگی است.

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ